Comarch e-sale


Comarch e-Sale to prosta w obsłudze aplikacja, za pośrednictwem której wystawisz aukcję na popularnych serwisach aukcyjnych z asortymentu dostępnego w systemie Comarch ERP (Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum, Comarch CEE). Jest to rozwiązanie odpowiadające potrzebom zarówno firm, stawiających pierwsze kroki w handlu internetowym, jak i doświadczonych sprzedawców.

Integracja z allegro

Serwis Allegro.pl jest obecnie liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon wśród platform sprzedażowych w Polsce. Około 3,5 mln internautów dziennie odwiedza ten portal. Comarch e-Sale to wygodne narzędzie do handlu w serwisie Allegro, dzięki któremu uzyskasz możliwość wystawienia nieograniczonej ilości aukcji oraz automatycznego generowania zamówień. Jeżeli chcesz skorzystać z tej integracji musisz posiadać konto na platformie Allegro.pl

Integracja z ebay

Zobacz sam jak łatwo rozpocząć z nami sprzedaż w miejscu, gdzie czekają na Ciebie miliony internautów. eBay to serwis występujący lokalnie w 14 państwach na całym świecie, a także posiadający swoją międzynarodową platformę eBay.com. Dzięki integracji Comarch e-Sale z eBay możesz sprzedawać w zagranicznych serwisach tej platformy i poszerzyć swoją sprzedaż poza granice naszego kraju. Z nami dowiesz się jak założyć konto, powiązać je z naszą aplikacją i zacząć wystawiać aukcje bezpośrednio z panelu zarządzania. Poznasz także mechanizm realizacji zamówień spływających z eBay. Do skonfigurowania aplikacji wymagane jest posiadanie konta w serwisie.

Co zyskujesz z posiadania Comarch e-Sale:



– Możliwość integracji z serwisami Allegro i eBay (eBay.pl , eBay.de, eBay.fr, eBay.it oraz eBay.es), a już wkrótce z Amazon.
– Łatwe i szybkie dodawanie produktów.
– Sprzedawanie w wielu miejscach jednocześnie.
– Zarządzanie wieloma aukcjami wystawionymi w różnych serwisach aukcyjnych w jednym miejscu.
– Możliwość korzystania z szablonów aukcji, co ułatwi i przyspieszy proces wystawiania aukcji w serwisie aukcyjnym.
– Kontrolowanie stanów produktów na aukcji.
– Automatyczne pobieranie transakcji z serwisu aukcyjnego, które następnie są przekształcane do zamówień.
– Pobieranie statusów zamówień z systemu ERP i wysyłanie ich do serwisu aukcyjnego.
– Możliwość realizacji zamówień z Allegro za pomocą Paczkomatów InPost.
– Utrzymywanie statusu Super Sprzedawcy w serwisie Allegro, dzięki przesłaniu listu przewozowego.