ROZWIĄZANIA DLA BIUR RACHUNKOWYCH


Comarch ERP Optima to również rozwiązanie, z którym usprawnisz proces zarządzania Twoim biurem rachunkowym lub kancelarią doradztwa podatkowego oraz przyspieszysz obsługę klientów

 

 

BIURO RACHUNKOWE

Moduł Biuro Rachunkowe został stworzony z myślą o zdecydowanym uproszczeniu pracy w biurach rachunkowych i dla doradców podatkowych, którzy potrzebują wykonać pewne seryjne operacje na wybranych bazach danych jednocześnie. Wygląd oraz sposób działania modułu Biuro Rachunkowe jest czytelny i przejrzysty. Moduł pracuje w oparciu o dane wprowadzone do baz wielu Klientów jednocześnie. Zawiera funkcje administracyjne takie jak: konwersja baz danych oraz seryjne wykonywanie kopii bezpieczeństwa, pozwala wykonywać seryjne operacje w zakresie eksportu e-Deklaracji i importu UPO czy wykonywania wydruków. Zawiera także przygotowane raporty, które pozwalają między innymi ocenić efektywność pracy Operatorów programu oraz oszacować koszt obsługi poszczególnych Klientów. Moduł Biuro Rachunkowe dodatkowo można łączyć z modułem Obieg Dokumentów oraz CRM dzięki czemu można korzystać z elektronicznej biblioteki dokumentów oraz obsługiwać elektroniczną korespondencję z Klientami.

 

 

SPOŁECZNOŚĆ BIUR RACHUNKOWYCH

Firma Comarch rozwija społeczność biur rachunkowych iKsięgowość24. Serwis umożliwia biurom rachunkowym prezentowanie swojej oferty, a przedsiębiorcom pomaga znaleźć dla siebie profesjonalne biuro rachunkowe.

 

 

IWD

Internetowa Wymiana Dokumentów to model współpracy pomiędzy punktem sprzedaży/płac a działem księgowym. Współpraca polega na tym, że punkt sprzedażowy wysyła zaszyfrowane i podpisane dane, zapisane w swojej bazie sprzedażowej, na serwery Comarch, a następnie dział księgowy odbiera je i wczytuje do bazy. Dział księgowy może również przesyłać dane do bazy działu sprzedaży.

 

Aby korzystać z Internetowej Wymiany Dokumentów biuro rachunkowe musi w pierwszej kolejności aktywować swoje konto IWD, a następnie złożyć zamówienie na konto IWD dla swojego Klienta (jeżeli Klient takiego nie posiada). Po otrzymaniu ‘Potwierdzenia realizacji zamówienia Comarch Internetowa Wymiana Dokumentów’ Klient powinien aktywować swoje konto IWD (jeżeli pracuje na programie Comarch ERP Optima), a następnie powinna zostać skonfigurowana wymiana w biurze rachunkowym oraz, w przypadku Klienta Comarch ERP Optima, u Klienta.

 

Stosowanie IWD gwarantuje:

 

bezpieczeństwo przesyłanych danych,

oszczędność czasu, poprzez wyeliminowanie konieczności wprowadzania dokumentów

ręcznie,

zminimalizowanie ryzyka popełnienia błędu przy wprowadzaniu dokumentu,

szybką komunikację drogą elektroniczną.