SERWIS


Moduł  Comarch  ERP  Optima  Serwis  dedykowany  jest  dla  firm  zajmujących  się  działalnością  serwisową.  Umożliwia  rejestrację  zdarzeń  dotyczących  zleceń serwisowych. Potrzeby firm w zakresie usług serwisowych zależą zarówno od wielkości firmy jak i specyfiki jej działania.Stąd,  w  zależności  od  firmy  w  module  Comarch 

ERP Optima Serwis można:

• rejestrować wszystkie przyjmowane w firmie zlecenia serwisowe (zrealizowane i „w toku”),

• harmonogramować zadania i rejestrować wykonane czynności,

Comarch ERP Optima - Informacje o systemie

• rejestrować    historię    realizacji    napraw    (wraz    z rejestracją czasu trwania) oraz wykorzystanych części,

• bezpośrednio z poziomu zlecenia wystawić fakturę/ paragon na wykonaną usługę,

• w przypadku zleceń związanych z wyjazdem do Klienta istnieje możliwość zarezerwowania czasu będzie to widoczne w terminarzu operatora.

Moduł  Comarch  ERP  Optima  Serwis  może  współpracować   z   modułem   Comarch   ERP   Optima  Faktury (w zakresie wystawiania faktur) oraz z modułem magazynowym Comarch ERP Optima Handel/Handel  Plus  (w  zakresie  pobierania  części  z  magazynu). Jednak moduły te nie są wymagane do funkcjonowania modułu serwisowego (jeżeli Użytkownik nie posiada modułów handlowo-magazynowych to funkcje przekształceń do dokumentów handlowych i magazynowych nie będą dostępne).